• 5 gambar binatang pelik

    • CategoriesGambar

Rasanya tak pelik mana pun mungkin sebab ni pertama kali saya tengok jadi kira agak pelik jugaklah. Cuma tak pasti gambar haiwan aneh ni betul-betul wujud ke atau saje direka-reka.

gambar belangkas
Orang kata isi belangkas sedap dimakan betul ke? Oh, bagi yang tertanya-tanya tentang hukum memakan belangkas. Baca di blog hasrulnizam.

gambar siput
Siput ni nampak cantik tapi taktau bisa ke tak? Yang pasti makan siput sedut lagi sedap. Kalau gambar telur siput gondang macamana rupanya? Check kat blog mizayusof.

gambar ikan dbkl
Kalau kat akuarium ikan yg selalu melekat kat dinding tu orang panggil ikan dbkl tapi kalau ikan yang berbulu-bulu emas ni macamana pulak ya? Adakah ia lebih mahal jikalau dimasak seperti menu hidangan ikan termahal – ikan empurau bak kata blog kg. silou

gambar cicak tokek
Cicak tokek yang bintik-bintik tu ada harga kalau berat lebih 350g, betul ke? Tapi pena digital cakap, cicak tokek tiada harga dah. So dalam kes ni apa kaitannya? Saya pun taktau..haha

gambar ular pelik
Sekali tengok gambar ni macam ada satu binatang dalam cerita kartun apa ntah (tak ingatla nama kartun tu..) tapi kalau makan burger ular macam entri cerita mamat pun pelik jugak kan?

Ish..apsal asik cerita pasal makan je ni? Lapar kot..

Image credit : MGID

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One Response

Leave a Reply

Toggle menu